Job 25 van 97


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Voor de vacature als administratief bediende in regio Vilvoorde is dit een greep uit je takenpakket:
  • Filteren van dag- en avondmails, opvolgen van gemelde zaken zoals IT-gerelateerde kwesties, bestellingen, en stockaanvullingen
  • Behandelen van binnenkomende post
  • Beheer van bedrijfskleding, sneakers en zwemkleding stock, inclusief het plaatsen van bestellingen.
  • Aanvulling van voorraad bij de receptie
  • Administratie voor klantenongevallen en verloren voorwerpen, inclusief opvolging van ontvangen betalingen, het gereedmaken van pakketten en verzending naar de post
  • Behandeling van aanvragen voor sponsoring
  • Uitvoeren van diverse aankopen
  • Klassement van documenten
  • Aanmaken en verzenden van cadeaubonnen naar klanten
  • Registratie van telefoonrapporten voor de receptie en collega's in Excel
  • Creatie en verzending van cadeaubonnen voor wedstrijden, evenals verlengingen van cadeaubonnen


Bedrijfsinformatie
Het betreft een gerenommeerd wellnesscentrum met meerdere vestigingen. De twee zaakvoerders draaien mee op de werkvloer en zijn super aanspreekbaar. Ze vinden een open en eerlijke communicatie belangrijk en staan altijd open om mee te denken in specifieke situaties.

Jouw profiel

Voor de vacature als administratief bediende in regio Vilvoorde zijn we op zoek naar iemand die zich in deze omschrijving herkent:
  • Effectieve communicatievaardigheden voor interactie met leveranciers en klanten in het Nederlands & Frans
  • Ervaring met boekhoudkundige taken zoals factuurverwerking en voorbereiding van betalingen
  • Vermogen om facturen en leverbonnen nauwkeurig te controleren en te archiveren
  • Kennis van betalingsplatforms zoals Worldline, Mollie en American Express voor controle is een plus
  • Organisatorisch talent voor het beheren van diverse taken en deadlines
  • Klantgerichte houding voor sporadisch telefoonbeantwoording en klantenserviceondersteuning
  • Je bent bereid om 2x per maand een weekendshift op te nemen
  • Je bent bereid om 2x per maand een avondshift van 13-21u op te nemen
Deze functie vereist een proactieve en georganiseerde professional die bekwaam is in administratieve taken, boekhouding en klantenservice, met het vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving. Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren

Aanbod

Voor jou inzet als administratief bediende in regio Vilvoorde biedt onze klant je het volgende pakket aan:
  • Een job optie vast
  • Bruto verloning tussen € 2500 - € 3000, afhankelijk van jouw ervaring
  • Maaltijdcheques van €7,10/dag
  • Premies voor zondagwerk (50%) en feestdagen (100%)
  • Gratis water, koffie & thee op het werk
  • Keuze uit twee warme maaltijden op het werk aan €6-€7
  • Gratis toegang tot de sauna
  • Korting op lichaamsbehandelingen
  • Gratis fitness abonnement
  • Team buildings (BBQ, escape room, ...)

Solliciteren

HANNA HOETERICKX
003222540850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht