Voor de vacature als administratief bediende in regio Vilvoorde is dit een greep uit je takenpakket:
Filteren van dag- en avondmails, opvolgen van gemelde zaken zoals IT-gerelateerde kwesties, bestellingen, en stockaanvullingen
Behandelen van binnenkomende post
Beheer van bedrijfskleding, sneakers en zwemkleding stock, inclusief het plaatsen van bestellingen.
Aanvulling van voorraad bij de receptie
Administratie voor klantenongevallen en verloren voorwerpen, inclusief opvolging van ontvangen betalingen, het gereedmaken van pakketten en verzending naar de post
Behandeling van aanvragen voor sponsoring
Uitvoeren van diverse aankopen
Klassement van documenten
Aanmaken en verzenden van cadeaubonnen naar klanten
Registratie van telefoonrapporten voor de receptie en collega's in Excel
Creatie en verzending van cadeaubonnen voor wedstrijden, evenals verlengingen van cadeaubonnen
Bedrijfsinformatie
Het betreft een gerenommeerd wellnesscentrum met meerdere vestigingen. De twee zaakvoerders draaien mee op de werkvloer en zijn super aanspreekbaar. Ze vinden een open en eerlijke communicatie belangrijk en staan altijd open om mee te denken in specifieke situaties.
Jouw profiel
Voor de vacature als administratief bediende in regio Vilvoorde zijn we op zoek naar iemand die zich in deze omschrijving herkent:
Effectieve communicatievaardigheden voor interactie met leveranciers en klanten in het Nederlands & Frans
Ervaring met boekhoudkundige taken zoals factuurverwerking en voorbereiding van betalingen
Vermogen om facturen en leverbonnen nauwkeurig te controleren en te archiveren
Kennis van betalingsplatforms zoals Worldline, Mollie en American Express voor controle is een plus
Organisatorisch talent voor het beheren van diverse taken en deadlines
Klantgerichte houding voor sporadisch telefoonbeantwoording en klantenserviceondersteuning
Je bent bereid om 2x per maand een weekendshift op te nemen
Je bent bereid om 2x per maand een avondshift van 13-21u op te nemen
Deze functie vereist een proactieve en georganiseerde professional die bekwaam is in administratieve taken, boekhouding en klantenservice, met het vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving. Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
Telefonische oproepen en bezoekers filteren
Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Aanbod
Voor jou inzet als administratief bediende in regio Vilvoorde biedt onze klant je het volgende pakket aan:
Een job optie vast
Bruto verloning tussen € 2500 - € 3000, afhankelijk van jouw ervaring
Maaltijdcheques van €7,10/dag
Premies voor zondagwerk (50%) en feestdagen (100%)
Gratis water, koffie & thee op het werk
Keuze uit twee warme maaltijden op het werk aan €6-€7